Wild och lycklig?

Lyssnar just på Wild Horses med Natasha Bedingfield. Känner mig precis som en vild häst.
När kanske inte ska säga riktigt så mycket, men är så lycklig när jag har
sätt vårtecknerna på buskarna utanför. Mysigt är det framför allt att vakna upp 
till fågel kvittret. 
Ny städat rum och en om möblering var verkligen på sin plats. 

Har även satt igång med en stor överaskning till min far, Han kommer att se det på
söndag kväll då kan jag kan avslöja vad jag har gjort. (För jag vet att han läser min blogg).
Åt en härligt frukost med mycket grönt på innan jag började det hela. 

För hoppnings vis blir det säkert en liten skritt med Acke med om någon går eller 
skrittar Mårten samtidigt. Vill komma igång nu igen när snön försvinner och våren kommer
annars blir det att rykta bort allt hår som de fäller nu. 

Men just nu är jag en vild häst som galopperar fram av lycka i vårens underbara verk.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0