1:a jobb intervju

Vid 10.00 sitter jag på min allra första jobb intervju, det blir
på ett äldreboende i Fjärås. Kan inte fatta det.

Jag mailade chefen och skrev då;

"Jag vet att jag är sent ute men önskar ändå att ni kan kolla
på min ansökan till sommarvikare/timanställd."

Och svar på tal så sa hon:

"Jo som du skriver så är du sent ute, men skicka in din ansökan
och CV så ska jag kolla på det."

Jag mailade mitt CV och ansökan till henne och hon ringde mig
i tisdags och sa att hon var intresserad, wow tänkte jag bara
och så bestämmde vi att vi skulle träffas idag kl.10.

Min allra första arbets intervju, det ska faktiskt bli kul att få vara
på en. Det gör det enklare för andra jobb i framtiden, man vet
ju då hur det går till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0