avkoppling med välmående :)

Vilken skön morgon, låg verkligen och drog mig länge idag.
Passade även på och läsa lite ur en bok vid namn Sista
jouren
som är skriva av Karin Wahlberg. En sjukhus
kriminalare, läste hennes andra bok före denna som är den
första. Gillade verkligen hennes skrivande.

Vid tio tiden var det frukost time, gjorde havregryns gröt
och slog mig ner framför teven en stund. Riktigt skön och
gott var det.

Men nu är jag ny duschad efter en kort joggingtur, min kodition
det går verkligen frammåt. Orkar nu mer och mer för varje
gång jag är ute, det är underbart.

Nu blir det att fixa sig iordning, ska gå ut till Axtorp där jag
blir hämtad av Marie pojkvän Viktor så ska vi senare hämta
Marie i gbg och dra vidare upp till Jeanette som tog studenten
igår. Blir att fira henne mera på tuman hand. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0