Bohuscupen häst dressyr

Kan inget atta säga grattis till Rebecca Jonsson och Cassani D´Or
till 3:e platsen i förklassen idag. http://rebeccaaajonsson.blogg.se/

Satt som domarsekrerare under förmiddagen. Trodde att den började
vid 9 men det visade sig att tävlingen började 8 och det förstod jag
när de började ringa efter mig. :/ Men de hittade en skrivare som
kunde ta den tiden innan jag kom ut så det gick allt vägen :).

Men fick se 2 fjordingar, en Frieser och en Frieserkosrning. Riktigt
trevliga raser allt. men gick där emot inte så värst bra för dem.
Men iallafall, en lckad dag till slut.

Åt nyligen mat innan jag ska packa ihop det sista och börja åka
hemmåt till Kungsbacka igen. Ska bli skönt faktiskt.
Kommer nog ett inlägg ikväll, om jag orkar.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack så mkt :D

2010-05-02 @ 20:28:44
URL: http://rebeccaaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0