Självskydd

Spelade väl alldeles för hårdhänt med volleybollen i morse
så att jag fick en vacker blåtira mellan tummen och handleden.
Fråga mig inte exakt hur jag lyckades men det förklarar
ömheten jag hade efteråt :/.

Gjorde samhällsprov idag och tja det gick väll bra. Lätt borde
man sägamen samhäll är verkligen det ämnet som verkligen
inte går in i min tröga skalle. Men besvarade de 1 X 2 frågor
som var iallafall. Får nu hoppas på det bästa. Tog iallafall 15
minuter att göra. vilket betydde att jag hade en timmas
tidsfördriv fram till självskyddet som vi skulle ha idag.

Vi var verkligen inte många där ifrån kursen men det gjorde
det ju bara bättre att få mera respons och lärdom av hon som
lärde ut det till oss. Hon blev verkligen förvånad av Maries
starkas sparkar när vi började, Ki boxen under hösten och
vintern har verkligen hjälpt till med en hel del xD.
Kul var det och vi ska även fortsätta med det på måndag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0