underbart

Gjorde klar en skoluppgift som jag igentligen skulle vara klar med
för ett tag sedan. Den lämnades in idag, på svenskan hade jag
självstudier men i och med att jag inte hade något att arbeta med
så att jag och läste en bok istället. Samhällen var inställd så jag gick
bort till Coop och handlade hårfärg.

Marie kommer under torsdag hjälpa mig att färga mitt hår, mahogny
färg blir det som jag haft ofta men den senaste halvåret har det bara
suttit ute i topparna.

Arbetsmiljön var slapp den med så jag fortsatte att läsa hur min
bok som jag läser nu. Det är "Flickan som lekte med elden".
Men under barnsjukvården var det där emot mera att göra äntligen.
Fick en uppgift att jag skulle skriva till en 14 årings lärare och informera
om typ 1 diabetes. håller på med den uppgiften nu, och fint går det allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0