♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Vad kan man säga om sina föräldrar, de är de dem är, de
har sina bra och dåliga sidor som vi andra ha med.

Jag är glad över mina föräldrar att jag änåd har dem även
och det är trassligt just nu åt ena hållet men vet alltid att
de finns där och stöttar mig.

Som de flesta har annat så bor jag hos min pappa nu efter att
ha pluggat på gymnasiet i Kungsbacka och flyttade då till honom
så att jag slapp 2 timmars pendlande mellan Tjörn och Kungsbacka.
Men jag vet ändå att jag gjort det rätta valet för mig själv att
flytta till honom då det har kärrvat mellen mig och min mor
nu ett tag.

Kärrvande som vi två har har nog alla någon gång men det jobbiga
är ju alltid att ta sig ur det. Aja nog om de.

Det är skönt att ha sina föräldrar då har man liksom någon att bolla
med när det är ny saker som man har aldrigt gjort i sitt 19 åriga liv.
som allra första gången man ska till banken eller något annat liknade,
men som de ändå harhållt på med i ett härrans lång tid jämfört med
oss. Jag säger bara så här.

Ta vara på era föräldrar och ha dem nära även om det är jobbigt eller
att trasligt men innerst inne så finns de där och ställer upp för en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0