♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Min bästa van får jag absolut säga Marie.


Har kännt henne sedan förskolan och vi har hållit ihop även när vi har
bott långt ifrån varandra, vi har varit trötta på varandra men ändå behöll
jag kontakten mellan oss och tur är det allt. För än idag är vi vänner.
I hela 14 år har vi kännt varandra och kan varande innan och utan till.

Vi är som två tankeläsare och förstår varandra utan att behöva säga så
många ord.
Hon har alltid ställt upp för mig i jobba tider som goda och jag det samma
för henne, nä kan aldrig tänka mig att vi tappar kontakten längre fram
heller. Det är just det som gör det att man känner varanda som man kan
fortsätta det hela med.

När jag tänker tillbaka så blev vi båda av med oskulden samma dag,
och vi har då verkligen hittat på många galenskaper samtidigt som vi
verkligen har svinkul ihop. Marie är även den personen som jag prata om
allt med, vi diskuterar livsfrågor m.m.


Emma - Blå - Jag - Helena - Marie - Ewa

Vi gick ifrån förskolan till 2 i samma klass innan jag flyttade med min mor.
Kom sedan tillbaka till Kungsbacka och vi gick gymnasiet på samma skola.
Vi tog studenten tillsammans.

Vi har iallafall sagt att närsta år ska vi fira 15 år jubileum som äkta vänskap.


Kommentarer
Postat av: Marie

Du lyser alltid upp mina trista dagar! Du är också min bästa vän och kommer alltid att vara. Vi hjälper alltid varandra när saker känns svårt. Det har gått bra hittills och så kommer det också att fortsätta! :)

2010-12-18 @ 19:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0