♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

Det är svårt att komma på ett ögonblick som har påverkat
en mycet eller helt enkelt hänt något speciellt i sitt liv.

Jag får nog säga att när jag firade min 19 årsdag hos mormor
förra året så kom några av alla de släktingar jag har över dit.
När vi hade fikat klart med kaffe, te, kakor och tårtan så
kom min kusin son Albin upp och satte sig i mitt knä och sa
jag vill sova hos dig i natt. Hans mamma log mot oss och frågade
honom, vill du verkligen. han såg på mig med sina stora ögon
och ja. Det var underbart mysigt att höra då jag senast såg
honom när han döptes så det var ett stort ögonblick anser jag.

 

Men jag var redan när han kom nere och började leka med honom
så antar att det öppnade kontakten mellan oss med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0