Elin & Famke

Var mycket roligt att få se dessa två igen. Speciellt att få se
de stallet där hon står med Famke med, har liksom bara hört
berättelser och beskrivningar men har fölrställt mig något helt
annat. Men det var allt charmigt.

Jag fotade lite medan hon red och fick själv sitta upp och rida en
liten stund, märkte stor skillnad sedan jag red Famlke sist som
viserligen var för 3 år sedan men roligt var det allt. Första gången
jag red henne var hon den som ville skena mycker, man fick hela
tiden hålla in henne medan idag får man driva på henne men samtidigt
har hon satts igång efter en längre period sjukdom.

Riktigt roligt var det allt.


  

När jag satt upp, medveten om att jag ha rlite för raka armar
och skulle ta upp händerna något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0