Frostigt

frosten liger verkligen som en matta på natur utanför.
Vackert är detmen man vet ju hur halt det är ute på
vägarna då med. Usch, var inte långt ifrån ett dike
igår kväll under arbetspasset. Jag jobbar inom
privat hemtjänst och kör mycket deras firmabilar mellen
hemmen. Ju mer det gick mot kvällen kom en disdimma
som gjorde alla vägar och asfalten snorhala.

Idag ska jag iväg till Elin W och hennes häst Famke.
Vi har under en längre tid pratat om att jag skulle komma
till dem och nu har vi äntligen bestämmt att jag ska komma
idag. Kameran åker med samt min hjälm och ridstövlar.
Ska vara där runt 13. Vet ej ännu när jag är hemma men
skulle passa på att ta gymmet på vägen hem med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0