Nyfiken

När jag sopade runt höt innan i stallet så slog stallägaren sig ner
på en hög med brädor. Hon berättade hon hade träffat en kille
en ång som var lik mig i sättet och kroppsformer m.m.

Hon sa att hon tror att vi först var enäggstvillingar, jag log bara till
tanken. Sedan sa hon att han gillar att läsa böcker, har nästan
samma personlighet som mig. Höm, nu undrar jag vart denna
killen är någonstans. Hade varit kul att träffa honom.

Någonstans i världen sägs det att man har en som ser näst intill
lika dan som sig själv. Jag har reagerat över detta någon gång tidigare
då jag trodde en främmande människa var min mamma. Snacka om
vad jag blev snoppen när det var fel person.

Nej hon veckte verkligen min nyfikenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0