dagen

Var inne i Kungsbacka tidigare idag där jag var på arbetsförmedlingen
och skrev om mig  från arbetssökande till att ha arbete. Det gick kanon
och åkte sedan vidare till Willy och handlade hem lite varor som jag
kommer behöva inför fredagens bakande som jag har tänkt mig.

Klockan var inte mycket när jag började köra hemmåt så stannade till
i stallet på hemvägen och putsade min stövlar samt dressyrsadeln
och det blev även att mocka Mercy, Texas och Lanes box samt lägga
upp kraften till Mercy. Tog en timme ungefär. Men skönt var det att
göra det istället för att sitta hemma och invänta hoppningen som skulle
börja sändas på Eurosport vid kvart i fyra.

Nu har jag precis kollat klart på det och de sände andra lagtävlingen
idag och har säkert gått i genom halva startfälltet innan de tog en
lång paus på Eurosport, inväntar nu helt enklet andra startfälttet som
börjar om 1 timme och 15 minuter.
Malin och Helena såg jag hoppa innan, Malin gjorde en felfri runda.
Medan Hela fick 5 fel, 1 tidsfel.

Så nu får vi hoppas på att Peder och Roffe gör varsin bra runda.
Malin ligger för tillfället 9 plats individuellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0