Elins konser

Sitter nu och kikar ut genom mitt fösnter och se hur nattens frost
har satt igång grannen kastanje träd att tappa alla löven. De dalar ner
som helikoptrar nerden en hinna av löv på marken, de små löven
gör lite volter och spiraler medans de dalar ner.
Tänk vad mycket frost kan göra.

Nog om det, på vägen upp till Kungälv blev vi fast på blomsterlandet
vid Bäckbol där vi inhandlade lite spännande växter som kommer att
hamna i blomlåderna runt huset om någon timme eller så.
Jag skick genast upp bilder på dessa som jag tog igår efter att vi hade
köpt dem.




Nu fårgar ni er säkert om detta är ljung, jo visst är det ljung fast man har
vattnat dem med karamellfäger. Jag trodde inte först att det gick men
tydligen så går detta alldeles utmärkt.

Men nu ska få se en bild sedan hur dessa underbara färger dekorerade
huset :)

Slänger även upp en bild på min älskade syster Elin ifrån igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0