Godmorgon

Längtar tills i morgon då jag ska rida och sköta om Mercy igen.
Har ännu inte bestämmt mig om jag ska hoppa lite eller rida
ut. Men har ju som sagt hela dagen att fundera på och sen får jag ju
se hur Katta har ridit honom under tisdagen och idag, så det får avgöra
det hela med. Vill inte att han ska gå hur många dagar som helst
i paddocken. Då är det ju bättre att variera träningen.

HAr även nyligen försökt att nå min mor för att få ett recept som jag
vill baka på fredag, men som sagt det är ju inte lätt om någon inte svarar.
Får helt enkelt försöka senare igen eller så får det blir morgon det med
då jag börjar jobba vid 16.

För övrigt så har jag kollar på 112 - På liv och död på webben.
Nu blir det nog att se om det kommer något intressant på tv fram till 15,
annars får jag hitta på något annat. Kan ju alltid snygga upp i köket fast
det kommer att gå utav farten på fredagen om inte annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0