Resa, böcker samt Jogging

Kan ännu inte sluta vara avis på min far som befinner sig på andra sidan jorden typ.
Han är just nu på Cypern i staden Agia Napa och semestrar med Christina.
De har 28 grade i vattnet och 30 i lufte, snacka om man blir avis och vill iväg
ifrån kylan som letar sig in över Sverige.

Men glad blev jag iallafall när jag såg att mitt paket har kommit med två böcker
jag har beställt. Dessa böcker var 3:e och 4:e boken av Twilight serien. Så i inväntan
av att få läsa tvåan som kan man njuta av att bara ha dem hemma.
Lite glärdje i det hela :)

För övrigt så har jag nyligen kommit tillbaka ifrån en jogging/powerwalk tur som tog
mellan 40-50 minuter. Det var e runda på lite mera än 4 km. Jag joggade halva
rundan och så blev det powerwalk resten av den. Rikitigt gott faktiskt,
Nu blir det mat, tv/film och stickning ett tag.

Är ni intresserade av att läsa något här på bloggen så tips gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0