Twiligh boken slut, Nordman tagit över

Så spännande hela Twilight serien var, har nu läst uta fjärde boken
och har varit som uppslukad i alla fyra böckerna och nu är den
fjärde boken helt slut. Gillar absolut böcker mer än filmerna men
ska ändå bli kul att se fjärde filmen när den kommer. Efter som jag
inte ska berätta vad jag ser ifram emot att hus de ha planerat filmen
så skulle jag avslöja hela fjärde filmen. Så är ni intresserade så skriv
till mig istället.

Har även dragit iång lite Nordman musik och ljunger med i låten
Vandraren. Gillar han sätt av musik och deras låtar med men jag måste
ha lite annan musik in i mellan innan jag kan ha en period med honoms
musik igen. Nu har den dära Nordman perioden kommit åter igen.

För övrigt idag så ska jag åka ner till stallet och kameran åker med då
jag ska följa med och se när Mercys ägare ska träna för en annan,
Vänta er bilder på Mercy :)

För övrigt blir det mera bild redigeringar och fortsatt planering för bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0