Dagens tävling

Man har nu sått många olika ekipage, några duktiga och några
sämre. Men vad kan man begära. blir irriterad på en ryttare
som red på ett pelham, hon plockade grovt i munnen på hästen
efter att hon hade ridit klart. Det var ingen vacker syn.

Hela 1.198 bilder kammade jag ihop under dagen, det är inte dåligt.
Fast under morgon dagen har jag inte samma möjlighet till det.
Jag kommer att vara där på plats vid 9 och åker vid 15 så att jag
kan äta en stund innan jag bröjar jobba vid 16 och slutar då 22.
Det kommer verkligen bli en lång morgondag.

Själv klart måste man gratta Emelie Glamhede en extra gång då
hon kom på 4 plats efter andra starten i tävling med sin nya
häst "sillen".

Men otroligt många fina bilder blev det.
Här bjuder jag på två av dem:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0