Efter stallet

Har nyligen ätit lite mat och mitt under tidne man sitter och äter så
ringer mobilen, men det var inte vilket samtal som helst heller.
De tingde ifrån Tölösmedjan och vill att jag skulle komma in under
morgondagen och talas vid. Hon berättade att de söker timanställda
som senare kanske kommer bli tjänster. Detta gillas stort.

Så nu blir det att fixa ihop sakerna så man slipper dona med det
i morgon. Ska vara där halv ett och efter det blir det stallet
på vägen hem.

__________________________________________________________

Efter stallet idag så drog jag in till Kungsbacka och gymmade, riktigt
skönt att vara tillbaka där men det märktes att vissa muskler har
tappat i styrka under tiden jag inte har varit där. Men nu kommer
det att bli ändring på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0