Uhhh

Var upp tre i natt för att köra pappa och Christina till Landvetter
men samtidigt hade jag fatiskt erbjudit mig. Men iallafall de sitter
nu på planet ner till Cypern och kommer befinna sig där i 2 veckor.

Vilket menas att jag har huset för mig själv under dessa veckor.
Det ska bli filmkväll redan på söndag sen får man se resten.

Har även sovit igen lite av den tiden som jag har varit vaken på under
morgonen och hoppas nu att det räcker inför arbetspasset som
är mellan 16-22 ikväll. Det blir även en snabbis till stallet underdagen
för att ta in och rengöra Mercys hovar inför att hovslagaren ska komma.
Så ja. det blir lite pyssel här och var idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0