God eftermiddag

Kom hem från jobbet för cirka en timme sedan och så slö jag är
just nu, hade tänkt att rida ut med Lady bus efter jobbet men
anser att det är lite för varm för att vi ska klara av det hela tillsammans
så inväntar ticden fram mot 6 tiden vilket jag tror blir bättre.
Ska även se om man kan få sig en liten vilostund innan det med
så att man kan orka att få stopp på hennes bus om hon kommer
med några.

Idag har jag tänk att ta upp henne på bräckan och visa henne den
vakra utsikten som är där, varför inte då forsätta till skärsjönvägen
och ner via grustaget. Men har lovat Bx nu i början att sms henne
när man rider iväg och när man har kommit tillbaka så här i början.
Hon litar tyligen inte alltid på damen, men tiden får av göra det hela
sedan, man ska ju lära känna henne någon gång och för att det ska
kunna göras så är det att rida ut henne själv för att se hur hon tar
det då.

I morgon blir tanken att rida ut med Bx och Jimmy och då ta och
rida i tunnlar under järnvägen och motorvägen. Ska bli spännande att
se hur hon reagera där.

Nu blir det allt avkoppling, önskar ni något speciellt inlägg eller något
annat dylikt så är det bara att komma med förslag. Jag bitts inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0