Hur hoppbanan ser ut för i morgon

Bra väder var det när man började plocka fram hindrena, hade ingen
direkt bana på hur jag skulle sätta hinder och liknande men så fort
jag tog den första bommen så fick jag upp bilden i huvudet över
vilken slags bana jag skulle bygga fram. 

Så här ser den ut:


Hoppar hindrena som pilarna visar. Börjar med Grön/gult räcke, följer
sedan långsidan och tar Vita och Blå cavaletti snett igenom. Vänter
tillbaka snett igenom och tar grön och röd. Fångar upp henne och
tar oss mot röd/vita oxern och avsluter med Grå/Röd räcke.

Hade tänkt att vi skulle ha gjort detta idag men när vi var inne i
stallet så började det hellregna och det gjorde det under hela tiden
jag ryktade henne vilket idag tog 50 minuter då hon var tossig
och inte ville vara stilla. Efter som det regnade som det gjorde med
så beslöt jag mig för att bara rykta henne idag och köra hoppningen
under morgondagen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0