Målning på G

Då ska man upp på altantaket och måla väggen en sista omgång. Ska bli skönt
att ha den fixad, men börjar nog med andra omgången av vedboden innan jag klättrar
uppåt, men vad är inte målning utan musik? Datorn och högtalarna har åkt ut på altanen
och ska nu spelar go partymusik för att hålla igång.

När Bx sedan har slutat jobbet blir det ner till stallet och arbeta med Lady ihop med
henne och vad gör en inte lyckligare med ett trevligt och glädjande mail från Ladys ägare
som även följe och läser om oss här på bloggen. Men innan dess blir det att inhandla
fler gummiband till stigbyglarna på Börjes och även lite hårsnoddar till mig med.

Ha det gött så slänger jag säkert in ett inlägg senare under dagen.


Så såg väggen ut mot altanen efter att jag bara hade målat framsidans vägg
ska fota en bild på hur den ser ut nu och ett sen när andra omgången när
färgen har torkat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0