skylla mig själv

Att man kan vara så klantig och landa med ena foten på en stege medan
man har hela gräsmattan annars. Rikigt klumpigt får jag då säga, detta slutade
med att man har två sår på samma fot. Den av stegen hamnade under foten
och var ytligt men gör ändå ont. Den andra är en vattenblås som spräktes
efter att ha gått i träsorna igår när man klippte gräset, (vilket mina fötter inte
är vana i att gå i). Bara att stå ut och klaga på sig själv.

Väggen blev iallafall klar me det som går att målas med den penseln jag hade,
behöver en mindre till resten men var rätt så seg så kännde att det räkte för
dagen. Efter att ha ätit lite ungsbakad falukorv och potatismos så blev det
av ner till stallet för en kort ridtur med Bx, på Marre och Nifty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0