Detta boring väder

Uscha fya för detta väder, i natt blåste det som bara den samtidigt som det
var snöblandat regn. Hem lyckades jag komma om inte annat.

Idag flyttar Olle, till nya ägare. Har börjat fästa mig vid honom nu men jag har
ändå alltid haft inställningen att han är en försäljningshäst som ska ha ett
nytt hem sedan och nu blir det av.

För övrigt blir det att gå in extra idag på jobbet, i morgon blir det att köra upp till
Tjörn och hjälpa min mor att flytta de sista sakerna till sitt nya hus.
På söndag står jag bakom kameran och ska fota Lollo när hon ska hoppa Lady.
Måndag  till nästa söndag blir jag kattvakt åt grannen med.

En del att pyssla med helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0