Julkalendern

Som jag skrev den 1 decembetr så skulle jag utvädera lite mera
om vad jag tycker om årets julkalender. Nu efter att ha kollat
på den under 11 dagar så har jag bildat mig en mera uppfattning
om den.

Det som är det fela med den är ju att ta fram skälandet, men samtidigt
har det även visat att man blir stoppad för det när man håller på med
det, som när Madame Bovén blev haffad av svarthjälmarna.

Kurre och Charlie har nu börjat sitt "nya" liv och ska bli kul och se hur
de lyckats förändra det. Charlie trivs om inte annat i skolan och Kurre
blev i dagens avsnitt med jobb som tomte på världshuset.

Ska som sagt bli intressant och se hur forsättningen följer och se om det
hela blir ett bra slut på jul eller om det blir något helt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0