Lång promenad

Promenerade med Olle idag, sa till Lollo och Anna vilken runda
jag skulle gå, den var lång med avkopplande. Olle skötte sig alldeles
utmärkt och vi hade det riktigt mysigt tillsammans.

Halvvägs så fick jag en vattenblåsa på hälen vilket den sprack med
så ja resten av vägen tillbaka till stallet var inte så rolig men det var
att bara bita ihop och beskylla sig själv att man inte tog ett par bättre
skor på sig helt enkelt.

Väl tillbaka så hade vi säkert varit ute i ca 40-60 minuter men skönt var
det att vandra av sig träningsverken som man fick efter måndagens
korrekta ridning. Väl tillbaka så fick man frågan över vart vi gick någonstans
och jag som trodde att jag hade varit tydligt. Så kan det gå men det gjorde
oss båda gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0