Nu vet jag....

Yes. nu vet jag hur jag ska möblera mitt sovrum med de möbler jag har
men ändå kunna ha en stor yta med svängrum på så är det äntligen
fixat.

Håller på och förflyttar saker från mitt gamla rum till det "nya" (pappas rum).
Blir att sovrums byte nu när han kommer vara hemma allt mindre och mindre
så blir som att börja om på en ny kula lixom. Har hittat en garderob man vill ha
på Ikea men den får vänta tills man har haft möjligheten och målat
om här inne. Jaja, Pappa kommer hem idag så nu under några dagar så ska
jag se till att vi byter plats på det mästa här hemma, så att jag verkligen har
alla min kläder här inne med. Har typ halva rummet i mitt gamla och resten i
det nya, ja ni anar hur det verkar.

Nog om det, boxen är fixat och klar för att bli bebodd i. Själv är man strax klar
inför arbete i regn rusket. Kan allt säga att det är ändå mycket roligare att
träffa på de äldre och hjälpa dem i de de inte klarar av än att vara ute i
regnet. Tur är det att man kör bil och inte går eller cyklar mellan varje hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0