Yes.

Satt upp och red idag, blev en skritt tur ut i miljön innan man skrittade
in i paddocken. Hade inte riktigt kommit ner i sadeln på rätt sätt så
fick llite hjälp med att komma ner med skänkel och få den på rätt plats.

Arbetatde med halvhalter och volter samt tempo växlinga i skritten,
bleve det samma i traven med mera fokus och rida honom frammåt med
höften.

Blev lite galopparbete med fokus på ett lugnt tempo som jag har honom
under kontrol, blev även träning på galopp ombyte vilket jag aldrig fick till
vägarna ordentligt förens Lollo ställde fram fyra konor. Då hittade jag vägen
och det gick det mycket enklare. Avslutade dagens ridning där och travade
av honom och la märke till att jag var slut i benen och orkade då inte hålla
om honom med skänklarna så de blev mest bara dinglande.

Olle var duktig idag, stolt över den grabben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0