Dag 15 – Någonting jag ångrar.

Något som jag ångrar är då väll mycket men vad kan man
egentligen göra åt det som är gjort?
Det hade nog allt blivit enklare om man hade en sådan där
spola tillbaka tiden kontroll som han har i filmen "Click".
Fast nä, hur skulle det se ut om alla gick runt med en sådan
kontroll, tror nog att jag hoppar den kontrollen.

Men låt mig nu se, något jag ångrar......

Det måste nog vara att jag inte gav min sista praktik unde gymnasiet
en ärlig chans. Jag var bara förinställd på att den skulle bli tråkig.
Om ni undrar jag så var ajg på en tidsbeställd mottagning på
Drottning Silvias Barn och Ungdomssjukhus. Jag gav inte min chans
att kunna lära mig något ifrån platsen över huvud taget, vilket jag
absolut skulle ha stor nytta av.

Så kan det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0