Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Efter cirka 3 timmars funderande så kom jag nu fram till att
det skulle vara intressant att byta liv med Pia.

Varför?
Jag har haft många funderinga på hur det är att uppleva att vara
döv och hur man får till kommunikationen mellan teckenspråk.
Vramför allt vilka utmaningar som man kan uppleva genom att
man inte kan höra det som är runt omkring än.
Till exempel trafiken, om det t.ex. kommer fordon i utryckning.
Helt enkelt hur man får allt att gå ihop med en hörande sambo,
att ha egen häst.


Pia och hennes häst Liostra (Även till salu)


Kommentarer
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan!

Nu är dagens blogg avslutad, gå in och kolla om du blev vinnaren! Annars så kan du bara anmäla dig till min nya "dagens blogg" :)

2011-02-09 @ 20:45:55
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0