Lämna tillbaka?

Marie ha kollat förbi innan idag, passade på och lagade till Planka
som vi njöt utav tillsammans innan vi börjaden spana på min skrivare.
Nu kan jag äntligen skriva ut på den igen fast bilderna är fortfarande
dåliga.

Så nu blir det att ta med sig bilden jag skrev ut på Buffy och vandra till
Siba och andra butiker och höra om vad de kan tro som är felet för
render över hela bilden ska det ju inte bli på bild utskrifter.
Kan de komma på vad felet kan vara så är ju det bra annars får jag helt
enkelt skicka tillbaka hela skrivaren.
Har liksom bytt skrivar huvudet men det hjälpte inte.

Har ju garanti på den så får hoppas att det går att lösa annars får jag byta
ut den mot någon anna skrivare för besviken vilj jag inte bli om jag ska
kunna sälja bilder fram över.

Nog om, Marie fick sina två presenter då vi inte har träffats sen hon fyllde
år för en vecka sedan.

För övrigt sitter man nu i soffan och ska snart spana in 112 på liv och död
och Zingo ligger även och slumrar i mitt knä här med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0