Stallmöte

Var innan på ett stallmöte som egentligen skulle ha varit i morgon
men Pias tolk kom idag så blev uppringd av Katta om att det skulle
bli stallmöte så fort Pia kom.

Sagt och gjort, jag stängde av datorn och for sedan ner till stallet.
Blev lite pyssel och snackande innan vi kom igång.
Fick själv reda på att i början av Maj kommer jag att ta hand och
Mercy helt och hållet en tid fram över så, ja det ska blir roligt.
Samtidigt härligt att höra att Katta gillar mig med.

Det kom upp en del andra praktiska saker men som kommer att
fixas fram under våren.

Men vad går inte upp emot att sluta kvällen med ett House avsnitt?
inte missar jag det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0