Tjöt

Bx kom till slut och hämtade mig runt 14 tiden. Blev en hel
del tjöt efter vad som hände under natten. (Vilket jag ej tar
upp). Jag skulle åka och köpa pizza och Bx hängde med på
de, tiden gick och satt och glodde på Simpson, Family Guy
och Fear Factor.

Var lika bra, Bx behövde prata av sig och jag ville inte bara 
sitta här hemma själv. 

Jaja, i morgon blir det allt planer. Vid 11-12 tiden ska jag 
simma med Marie i Fjärås simhall. Runt 15 tiden kommer
Pia att fota mig och Mercy i paddoken. så bilden ifrån 
det ska allt komma under morgondagen. 

Är det något annat som ni skulle vilja läsa om som jag inte
har någon tanke på så skicka gärna in en komentar på vad. 
Tar emot alla tips med glädje för att göra bloggen bättre.


Linn Olsson och Winnietoo, jag fotade denna på Valsängs RF under 2010
Linn finner ni
här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0