Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. Tog studenten förra året och jobbar nu som undersköterska.
 
2. Är intresserad av healing och vill utbilda mig till healare.

3. Blev medryttare på Mercy i augusti och har nu hjälpt till med honom
    i 5 månader.

4. Mitt dröm yrke är att jobba som Ambulans sjuksköterska.

5. Det var 3 år sedan jag var ute och tävlade, då var det i dressyr.

6. Började tävlings karriären som ponny hoppsyttare, vid 16 års ålder
    gick jag över till häst dressyr.

7. Har hoppat 1m som högst.

8. Vill rida in en unghäst i framtiden.

9. Tränar för att gå ner i vikt, minska på kropps storlek.

10. Bor med min far för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0