Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Utbildning/Jobb
Mina mål är först och främst nu att komma in på högskolan.
För att läsa till sjuksköterska som sedan kan nå min yrkes dröm,
som är att jobba inom ambulansen.

Hästar/Ridning
Mål för tillfället är att komma ut på Clear Rounder och rida LB:1
med bra form, ställningar, takt och vägar hemma vid stallet.
För att sedan komma ut på dressyr tävlingar.
Drömmar som jag har inom ridningen är att rida in en unghäst
från grunden, har länge haft denna som dröm.
Önskningar är nog mest att jag längre fram har råd att skaffa
en egen häst.

Släkt/Vänner
Just nu är det att bibehålla den goa gemenskapen i släkten även
om man är en bit ifrån dem. Trevliga födelsedagar tillsammans
även fira lite störra högtider med.
Med vännerna så letar jag alltid ny gemenskaper, träffa ny personer
och trevligt och roligt ihop med dem jag har idag. Kanske även leta
upp en gammal vän och börja ha konstakt med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0