Helt matt

Nu är jag verkligen slö. i stallet blev att fixa iorning allt som ska göras.
Ropade hela stallgången. När man sen kom hem var det att hugga
tag i skyfflen.

Det var bara att vandra ner till vår lilla korsning och skotta upp det som
vi sen gör igenom för att komma upp på våran gata, inte nog med det
så skottade jag även vi bredvlådorna och nu får bane mig de som kör
posten f*n i mig ta och stiga ur bilen och lägga posten i brevlådorna.

Fick för inte så länge sedan en lapp på att de klagade att vi inte skottar
väcka vallen som ligger vid brevlådorna. Eftersom alla inte är hemma
under dagarn så blir det svårt att få väck den innan posten kommer
och gå kör de desutom så körde de upp på den vallen och det gör det
inte enklare för oss att skotta bort den då de har plattat till den.

Suck får man väl säga åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0