Bloggens headers


Detta är den allara första headern som jag hade sen denna bloggen skapade för över ett år sedan.
Det gjordes av min Kompis Michaela.


Detta är den första headern som jag själv gjorde till min blogg, det var även då som jag kan fram
till att jag ville att bloggen skulle gå färjen rött.


Hösten kom och provade på denna lila kompinationen men den varade ändå inte så värst länge.
Det var även nu som "Take those dreams and ake them come true" kom fram efter att att jag gillade
en av låtarna som spelade i One Three Hill.


Vintern kom med stormdteg sedan och vilket blev grunden till denna header med mera fokus på
bilder på Mercy och även Marre fick komma med på ett hörn.


Nu är vi framm till den headern som används idag, kanske inte så vacker men det är ändå inspirerande
på något sätt.


Kommentarer
Postat av: hanna

wow! du är verkligen grym på att göra headers!!

2011-07-04 @ 21:48:33
URL: http://hhannzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0