då var det påbörjat

Öppnade BE boken igårkväll. Blev att man även kollade på
Bridget Jones Dagbok med som gick på tv 4, läsa i boken under
reklam pauserna. Kommit en bit in i den och det verkr ändå som en
hel del nya saker fastnar trots allt. Blir att repetera B kortet för
att kunna få till det hela teoretiskt, sen till kommer det att man
ska fixa det praktiska men det är ju inte så svårt efter att man
har fått in tekniken med bakning med släp vilket jag ännu inte
har provat på.

För övrigt blir det handling av matvaror som behövs komma hem
varav burkmat till Zingo, Får även gå in tidigare och börja
jobba redan vid 16 så måste vara en sjukanmäld för att det ska ske.
Goa pengar som sagt. I morgon hade jag tänk att ta itu med att fylla
på mitt gymkort så att jag kan sätta igång där nu igen. Iallafall
vara där de dagar det inte regnar. Vem vill egentligen jogga i regn?

För övrigt denna veckan så blir det 6 st kvällspass att göra, ska
även ha hand om Liostra från onsdag till söndag. Lördag ska jag
iväg och provrida ett 9 årigt sto med så ja fullspeckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0