Heartland

Så då var den väggen tvättad, blev även att man grundmålade
luckan som är upp till garage vinden. I morgon verkar det som om
 det blir målning av de två tvättade väggarna samt lucka ska
få sin första målning av den gula färgen med. Eller så väntar
man en dag till med väggarna och klättrar lite på garage taket
för att tvätta husets del som syns där ifrån. Men det är den stora
frågan om man jag vågar mig upp på taket. Har inte varit där uppe
sen när jag var liten.

Får väll ge mig den på att det ska gå så kommer det nog garanterat
att funka.
Spanar in avsnitt från Heartland på youtube. Älskar böckerna men
har inte sätt avsnitten förens nu vast i 5 olika delar för ett helt avsnitt
men vad gör man inte för att minnas tillbaka till böckerna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0