Puhhh, allt fixat.

Varit uppe vid stallet och bytt vatten åt hästarna. Bytte vattendag med Pia
då hon var upptagen på annat håll så hon hade bråttom. Pysslade även
om Mercy en stund och han fick stå inne i boxen och äta medan jag pratade
med hans ägare i telefon. Så han ska vila i ca vå veckor till innan vi ska
sätta igång honom.

Handlingen blev av klarad så att man kunde laga mat. Blev Spahetti och
Köttfärssås och provade nu med att pressa en lime i vilket gav en underbart
god smak. Synd bara att jag inte har provat det betydligt mycket tidigare.

För övrigt har man var och klättrat upp och ner för garagetaket samt
stegen. Målat en husväggen som går upp över garagetaket och ner vid sidan
av. Nu är det enbart två väggar kvar att måla vilket känns underbart, men
ändå tråkigt då det har varit kul med allt slit. Men hjälp av min far har jag
röjt undan saker från den näst sista väggen så att jag kan komma åt och
skrubba den när det blir tid. Vilket blir sämre med under dessa två veckor
som kommer då man ska börja arbeta igen.

Nu ska man inte hänga läpp för arbete, nej utan se fram emot i morgon
i stället. En tidig morgon som börjar med en joggingtur, blir nog den korta
rundan gånger två alltså ca 2 km. Sedan duscha, åka in till Göteborg så att
jag är vid Redbergsplatsen vid 12 tiden där jag ska vara hos min healare.
Där efter blir det att möte upp Johanna för att spendera kvällen på
Liseberg. Så kul kommer det allt att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0