ska provrida en 3 åring.

Var inne på hästnet innan i morse och skickade iväg ett mail på
ett 3 årigt sto som ska ut på foder. Snabbt som det gick fick man
ett svar tillbaka och ägaren gillade det hon hade läst i mailet.

Pratade även med henne i telefon för lite mer än en timma sedan
och vi bokade in att jag ska komma och kolla och provrida henne
på söndag. Åhh, fick även se bilder på henne, Svartskäck med
en underbar teckning på huvudet. Så ja vi får helt enkelt se på
söndag hur det blir.

Det var den första som har svarat på mina mail jag har skickat på
olika foder annonser så nått glädjande i det hela.

Mer om hur det gick och så får ni läsa om på söndag.
Nu blir det att packa ihop det jag ska ha inför kvällens arbete
innan man åker till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0