underbart sto......

Yes, yes, yes kan jag då verkligen säga. Känndes kanon mycket små
arbete som ska göras men det kännde så bra ändå. Lite små skavanker
här och var men det är ändå tillåtet på en så fin häst.

Hon är ur form men visar stora och bra insikter till att vilja arbeta vilket
jag gillar med, samtidigt som det är en häst man inte bara kan sitta och
åka med på utan att man får arbeta fram det bra inom henne vilket
passar mig alldeles utmärkt. Mycket pigg och frammåt på hinder vilket
var ett stort plus med. Tror mycket på detta 9 åriga sto.

Var två till som ska dit och kolla på henne så har nyligen hört av mig
att jag vill gärna ta hand om henne efter att ha kommit hem och pratat
av mig med Bx om stoet. Näst intill helt förälskad men det är en häst
jag verkligen vill arbeta med. Ska höra av mig till ägaren under nästa
vecka sen får man se hur det blir helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0