Usch vad roligt

Äntligen är man hemma igen fast hade gärna stannat där borta några
dagar till. Fast katten vill ju trots allt ha hem mig och så fick det bli.
Har varit fast klistrad över allt på arenan, har kollat på shower,
de olika grenarna, köpt en del saker i de olika stånden som fanns där
(kommer bild på det jag köpt under veckan)

Varit inne på chappen och kollat på Wild West Show, Mexico Show och
Indian showen. Åkte rånartåget och kollat på Lucky Loke Showen med.
Som sagt har haft fullt upp under dagarna och under kvällen var det
en hel del festande med.

Nä riktigt gött, bra väder men små lätta och svalkande regn skurar
men helt underbart. Längtar bara tills nästa år, kanske man kommer
vara funkis eller vara hästskötare åt Bx. Det blir den stora frågan
men som sog det är ett helt år tills dess.


Kommentarer
Postat av: Hannafalkhammar

Hej det är jag igen, kan jag få din msn om du har? ^^

2011-07-03 @ 20:49:23
URL: http://hhannzo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej igen, vart ska jag skicka bilderna? ^^

2011-07-04 @ 20:11:54
URL: http://hhannzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0