Fått tummen ur

Har nu äntligen tagit mig tummen ur och kollat upp vägbeskrivning
till Billdals Ridklubb, har tänkt atta köra dit och fota helgens ponnyhoppning
då jag är ledig från jobb.

Har även mailat till hemmaklubben för att be dem skicka ner mitt
medlemskort så att jag slipper strula med det längre fram för att jag ska
kunna bevisa att jag har betalat medlemsavgiften till Valsäng.
Så nu hoppas jag innerligit att jag får hem medlemskortet på posten.

För övrigt ska jag nu byta om och försvinna ner till stallet. Mercy står på
dagens schema och blir nog longering med lite lättare tömkörning
då jag inte är helt hundra på det ännu.

Har jag tid över senare så blir det att påbörja städningen av bilen med.
en massa grus och stenar som nu får åka ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0