Andligt

För varje dag som kommer nu så märker jag att jag behöver få hjälp
med det andliga, vet ej vad det är men något är det. Det märks mest
när jag mediterar, allt fler saker sker och händer om inte annat så
har det hänt en hel del nu under våren bara.

För er som undrar så är jag medial av mig, men är under utveckling
av den fronten. Många tror ju inte på det andliga eller liknande men det
är ju upp till och var och en vad man tror på eller inte, jag har själv
sätt min lilla syster för inte så länge sedan (hon dog för 18 år sedan).
Även farfar och morfar har jag sätt. Det har ökat mer och mer av att jag
känner av att de är i min omgivning, de vill förmedla något men jag
kan ännu inte uppfatta dem fullt ut.

Det som jag märk som märkligast nu under våren är att efter att ha
haft hjärtklappning som inte visar sig på pulsen. Hade det i två dagar
och 1 h efter att det slutade så larmades det till 112 att ett av grannhusen
stod i brann. Senare en månad och lite till hände samma sak igen att
hjärtklappningen kom, samma dag som den upphörde så visade det
sig att hon som ägde huset vi bor i innan oss hade gått bort.
Det är något speciellt men jag undrar så mycket vad de vill förmeddla
till mig om just detta.

Andligheten är vad man tror på, våra bortgånga anhöriga finns alltid
omkring oss och har koll men de kommer när man behöver dem som bäst
men som sagt det hela har en stor betydels över hur man tror på det
hela. Hur öppen man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0