Åter hemma

Då var man åter hemma igen, varit nere i stallet och plcokat av lite
täcken. Passade även på att gå ut en lång promenad med Mercy.
Det slutade med att vi var ute i 1.5 timma och jag är näst in till slut
efter det. Har ingen kondis efter operationen samt att inte kunnat
träna ordentligt under 1 månad pga förkyllningen som jag hade innan.

Känndes allt i benen att jag har använt dem, Mercy gillade inte ett
ljud som kom i från Jehandes betong så det blev en längre stund att
stå och övertala honom att han ska gå frammåt. Efter vad jag tror 15 min
så kom han till slut med mig, annars gick resten av vägen bra.
Mycker backar uppför som gjorde mig trött så att jag sackade efter Mercy
men snäll som han är då stannar han upp och väntar in mig.

Han fick sedan avnjuta med lite betning och müsli innan han fick komma
ut i hagen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0