Hot

Usch vad varmt det är, sitter inomhus och svettas och då har jag enbart¨
kläning på mig. Nyligen ätet en spaghetti och köttfärslåda som var underbart
god. Denna lediga dag blir att hoppa in å ett kvällspass, men bättre det än att
inte ha något att göra över huvud taget. Samt att det blir lite goa extra pengar
efter sjukskrivningen tidigare under månaden.

Varmt som in i norden men det ska nog gå bra att sitta  en bil med rutan
nervevad och mycket vatten så ska det nog allt gå vägen.

Jaja, är det något speciellt som någon önskar att jag ska skriva om under
morgondagen så är det bara att skicka iväg en kommentar.


Jag med stickning för ca ett år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0