Lyckat?

De ringde från jobbet för ca en timme sedan och undrade vart
jag var någonstans. Det roliga är att de har det på papper att
jag är sjukskriven till måndag (16/5) och jag har även sagt
det muntligt till dem ca 4 gånger. Men så ringer de och undrar
vart jag är och hade satt upp mig på schema idag dessutom
på dubbelturen där det är tunga lyft som jag inte får göra för
tillfället. Lite komist hur det kan gå när de inte har koll på sakerna.

Annars går man bara och väntar tills man kan sitta upp på
Mercy igen vilket lutar mot att det blir om en vecka ungefär.
Beror helt på hur mina ärr ser ut. Annars har jag tänkt börja
smått med horsemanship med honom, märks att jag vill bygga
ännu mer kontakt med honom speciellt när jag ska hämta
honom i hagen med grimman, vill ju att han ska komma till mig
så därför behöver vi arbeta mera på kontakten mellan
Mercy och mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0