Mys med Mercy

Åkte ner till stallet idag. Så fort man kom in i hagen kom Mercy och
mötte mig, riktigt trevligt. Blev en lång stund mys tillsammans, medan
han njöt av min närvaro.

Blev att man hängde med Bx & Texas samt Tina & Buffy på en promenad,
gott väder och skönt att promenera ihop med dem även att få röra på
sig en del. Annars var det en lngra samtal med de som var i stallet.

Mercy fick springa av sig med Nifty då jag såg hans glimt i ögat att vilja
röra så sig mer än vad han gör i hagen så Bx agerade med att springa
med dem. trevligt att se Mercy igen saknat honom över helgen.

Ett kort besök hos grannen Anna för att lägga om mina förband. Nu ser det
renare och finare ut på magen. Stygnen och såren såg riktigt fina ut så
bara längtar tills onsdag den 11/5 då de ska bort.

Kommentarer
Postat av: Ida - Equeztrian

Trevligt att det går framåt med hästen :) Själv har jag "bytt" häst nu igen...



Krya på dig<3



Kram

2011-05-05 @ 06:13:35
URL: http://equeztrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0